Catwoman and Kåhlin.



Okej, va. Jag sitter och kämpar med headern till bloggen just nu. SPÄNNANDE! Och pratar med en Daniel. Juste. Daniel Kåhlin. Han suktar efter krogen, men han luktar tydligen svett och är ofixad, men jag vet inte hur mycket jag tror på det, pretty boy som han är. Ses ska vi göra också! På fredag. Eftersom han är busy guy och inte riktigt vet hur man stiger upp tidigt. Men då är han ledig och det är nice. Det gillar vi. Och justja! Höll på att glömma.. Fick läppglans av honom också. För två dagar sen. Det gillade jag ännu mer, haha.

Nu ska jag kämpa vidare med designen om inte kanske ta en powernap och återvända like a superhero? ;D Catwoman typ. Rawr. Jag har klös i mig. Kellogs - Väcker tigern i dig. Eller nåt. Trött.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Daniel

haha gullunge :)

2009-07-02 @ 03:14:26
URL: http://danielkahlin.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0