Bruna drömmar.

Det är inte så äckligt som det låter. Det hade i alla fall inget med bajs att göra (hahaha, humor!). Däremot drömde jag att jag blev brunhårig igen. Typ riktigt brunt. Nästan svart. Asläskigt. Jag ångrade mig som fan i drömmen. Så jag var tvungen att springa upp och kolla att mitt hår fortfarande var blont så fort jag vaknat. Så mycket ångest.. så mycket ångest i en sån liten kropp.

Igår hände inte mycket though. Var och handlade med morsan efter alla mina begär. Typ vitt vin och goda ostar. Min mamma lyssnar jämt på mig! Jag är så glad att hon är min mamma. Senare på kvällen drog jag till lambo för att meet this dude "A". Vi gick omkring i Lambohov i säkert en timme. Trevligt. Sen vart jag helt trött. Så jag drog hem och chillade med min MUMZ.

Nu sitter jag och lyssnar på reggaeton och kan inte riktigt sitta still. IF I ONLY COULD DANCE! Jag ser ut som en sköldpadda när jag dansar. Tror jag. I alla fall har Paulina sagt det. Bitch!! Anywayz;  this is really fuckin' braaaa, jag undrar varför jag inte lyssnat på det tidigare though. Nu ska jag fortsätta hoppa omkring och tycka att livet är eeeaaazy. Jag mår fejnt.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0