Bajs-dag med enkla ord.


Så otroligt fräsch bild på mig & min (nya) lille medusa. Notera ironin.

Jag är så glad att Erika har mig. Det tror jag att hon också är. Jag hoppas det i alla fall. Annars får hon vara det ändå. Där är hon i Göteborg och har kläd-dilemma. Och här är jag i Linkan och hjälper henne. Bekväm eller obekväm var frågan.. sen är jag ju lite som jag är så svaret blev "Definiera bekväm/obekväm så hjälper dig att mixa bekväm med obekväm". Duktig som jag är så lyckas jag ju jämt. Blev lite väl mycket bekväm och obekväm där kände jag. Och så lite till.

And I'm dying. Jag har en fruktansvärd mensvärk och är så sjuuuuuukt sugen på choklad. Och eftersom mamma har fått för sig att hon ska städa idag så vill hon inte gå och handla det åt mig. Så jag tänker be pappa göra det, då han duschat såklart. Han fick för sig att han skulle ut och springa så nu luktar han illa. Vet inte om jag vill utsätta världen för det. He he. Så snäll jag är. För övrigt så tyckte mamma att hon skulle visa mig dusch-avloppet. Eller vad det kallas. Avlopp bara kanske? I alla fall.. jag ska aldrig någonsin bli en städare. Får anställa folk för att göra det eller helt enkelt skaffa mig en partner med vilja för sånt. Fan så äckligt. Jag visste inte att man tappade så mycket hår när man duschade. Men man lär sig något nytt varje dag. Ryser fortfarande.

Jag skriver böcker här nu för tiden känns det som. Jag tänkte att jag skulle slänga upp lite dopbilder från förra lördagen. Mina små bebisar är så jävla söta, så dom måste få synas!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0