Baby, I'm a freak ..

.. and I don't really give a damn. Jag är galet, galet, galet, galeeeeet förälskad! Jag tror verkligen på kärlek vid första ögonkastet. I alla fall när det gäller skor. Jag tänker så jävla mycket avboka min frisörtid. Om jag fortsätter på detta vis kommer jag inte ha råd med alla par jag vill ha ens. Så nu måste jag ge mig. Vi tar en sak i taget.. och skor är prio no1.

Jag har även konstaterat att skor är bättre än any man. Det finns inget en man kan ge dig som en sko inte kan. Så nu vet vi att jag är galen också. Jag undrar hur många det är som håller med mig och hur många som tycker att jag är totally nuts och tänker att man ju faktiskt inte kan knulla med en sko. Fast det är en smaksak. Jag föredrar shooes. My one true love.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0