Shan da man.

Jag hyllar fan den människan. Så jävla klockren att jag satt och skrattade tills det sprutade tårar när jag precis kollade på Blattefierad. Jag avgudar honom. Ja, det gör jag. Jag skulle kyssa hans fötter om han bad mig, putsa hans skor typ.. vad som helst. Han är kung! Och jag vet inte.. jag har inte en grej för blattar. Vissa går an. Vissa! Men han är fan appealing alltså, hö hö. Nu hatar ni mig säkert, jao.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Ullis

Nej vad jobbigt med reumatism i så ung ålder.

Hoppas det funkar för dig iallafall och att nya behandlingen inte ger en alergiskreaktion :)

KRam

2009-01-15 @ 19:18:45
URL: http://pixlers.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla hon! :D

trodde aldrig i mitt liv att detta skulle hända , haha , stora förändringar här ja svär . Soveru fortfarande i suedi tröjjan ?:P hahahah loveu

2009-01-18 @ 16:32:16

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0