Shame on me.


I know; I'm freakin' fab.

Jag vet att min uppdatering har varit kass. Sorry for that. Men jag har sovit och sovit och sovit och bara sovit en hel jävla massa. Och fyfan vad skönt det har varit! Jag förstår inte vart all denna sömn kommer ifrån. Det är helt ofattbart, var vaken i ungefär 6 timmar igår. Resten av all kärlek gick till min säng och mina underbara och sköna kuddar. Och idag sket jag i bajsskolan då jag inte orkade ha idrott och elsäkerhet i 5 timmar typ. Seriöst.. jag går textil/design och måste ha elsäkerhet. What's up with that? Så jag sov till tolv och åkte till Linus och myste en hel massa, mjau grr. Och så hann jag se Shear Genius när jag kommit hem och efter det Andra Avenyn. Very cosy, I loved it.

Och mitt i allt detta hann jag med ett blogginlägg, hö hö. Jag är en upptagen människa. Väldigt lat också. Så nu tänkte jag lägga mig i min säng igen, eftersom den högt och tydligt ropar mitt namn. Imorgon ska jag springa och söka praktikplats efter skolan. Sedan klippa Erika och efter det åka till min syster och sitta barnvakt åt mina små troll. För övrigt tänker jag även tala om att jag ska bli flitigare med uppdateringen, känner själv att jag saknar att blogga lite när jag inte gör det. Mow.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Anonym

DU ÄR UTMANAD GIIIRL!



http://tekirch.blogg.se/2009/january/det-javla-harjavlet.html#comment

2009-01-30 @ 10:21:42

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0