Sammanfattning år 2008.

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, faktiskt. Jag var på Liseberg för första gången, hö hö.


Årets bästa låt:
Enjur feat. Natasja - Calabria

Årets bästa konsert:
Har inte varit på någon konsert i år. Jag hade begränsat med pengar, va.

Favoritprogram på TV?
Gossip Girl var det väl. Fast nu har jag gått över att se det på datorn.
Och ska vi nämna favoritprogram kan listan göras vääääldigt lång.

Årets upplevelse:
Det måste ha varit när jag fick gå i taket. Linus lyfte upp mig så jag hade
fötterna på taket och så gick jag lite. Haha, fjantigt. Men det var coolt.

Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
24 maj då jag & Linus blev tillsammans igen efter att ha haft några struliga månader.

Årets besvikelse:
Att jag inte hade nåt sommarjobb så min sommar gick åt helvete pengamässigt.
Det blev begränsat med aktiviteter så att säga.

Årets bästa vän:
Det måste vara Täsi. Hon fanns där när det var riktigt jobbigt för mig. Lille vän.

Årets bästa julklapp:
I stora drag var det väl pengar. Det önskar jag mig varje jul.
Lika roligt varje gång.

Årets bästa album:
Det är nog Katy Perry - One of the boys. Jag gillar henne grymt mycket.

Höll du några av dina nyårslöften?

Eh nej. Det var att jag skulle sluta läsa horoskop, vilket inte alls funkade.
Jag blir jämt så psykad av horoskop och kan gå och tänka en hel dag på det.

Vilka länder besökte du?
Jag besökte inga länder. Tråkigt nog.

Årets mest spelade låt:
Rihanna - Disturbia
. Så fort låten släpptes var jag som galen. King.

Vad var din största framgång 2008?

Jag hade ingen särskild framgång, tror jag inte.

Vilket var det största misstaget?
Jag begår aldrig misstag. Hö hö. I'm flawless.
Nae, men jag tror på att man lär av sina misstag.
Och att "misstag" sker för det bättre. Därav; inga misstag. Jag är smart, jao.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Jag är sjuk på heltid. Reumatism sedan 2007, vilket jag fortfarande
hatar och klarar mig sjukt underbart bra utan. Det var väl det, i stort sett.

Ditt bästa köp?
Min skinnjacka, jeansen till Linus i julklapp (BRA köp) och mina vackra svarta high-heels.

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och cigaretter tror jag nog. Svårt att säga såhär.

Årets bästa resa:
Om resa räknas inom sverige var det lätt till Gbg/Liseberg. Sjukt kul den dagen.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, min lustiga lilla pojkvän. Han har gjort mig glad många gånger.
Love u, honeybajs.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2008?

Att koppla låtar till saker och ting är jag väldigt dålig på.
Så jag har ingen aning. Kanske Duffy - Mercy? Gillar dock inte låten nåt särskilt.

Vad önskar du att du gjort mindre?

Deppat och tyckt synd om mig själv vissa gånger.

Årets bästa blogg:
Linus vill att jag ska skriva hans; snoppkaparn, höhö. Dock är den väldigt
oseriöst. Men jag vet faktiskt inte. Det känns svåt att välja en, då många
bloggar är riktigt bra på olika sätt. Så på den frågan passar jag nog.

Hur tillbringade du julen?

Med familjen och släktingar. Typ som vanligt, fast i Linköping för andra året.
Mina små gullefisar Oliver, 6 år och Elliot, 1½ år som blivit stora sen förra julen.


Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord. Men starkt avskyr, jo. Fast personen ifråga har
jag ogillat längre än så. Dock är det inget jag tänker på. Det liksom bara finns där.
Och tål denna person gör jag absolut inte. Så nu vet alla det. La la la.

Fick du något du önskade?
Jovars, det fick jag. Jag fick mycket som jag önskade. :)

Önskade du dig något du inte fick?

Ja, det tror jag väl. Så är det väl jämt. Man kan inte alltid få som man vill.
En av sakerna är väl att mitt rum inte fick bli ommålat till vitt yet.
Men det kommer väl, I hope. Än så länge ser rummet halvtomt och rätt så hemskt
ut i en beigegrå tapet som ni ser nedan.


Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Ingenting alls för att vara ärlig. Som en helt vanlig dag.
Umgicks med Linus och familjen.

Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?

Det finns det väl alltid. Dels att ha jobbat under sommaren.
Skulle ha varit stort plus.

Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Leggings och tee, i stort sett. Ibland lite slackerpants i min sköna säng, hö hö.

Vilken kändis var du mest sugen på?
Ed Westwick som Chuck i Gossip Girl. Hot mama.

Vem saknade du?
Vänner i norrland, väldigt mycket Johanna och min mormor.
Fast hon var här ett tag nu i jul.

Vad var de bästa du gjorde i somras?
Umgicks väldigt mycket. Och pussades nästan varje dag med min fina L.
Lycksele & Gbg/Lise var också riktigt bra. Det gillade vi staaarkt, va.

Hur har du sett ut i år?
        Augusti          -        Januari         -      Februari        -       December

            

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0