Pazie studies.


När i detta århundrade har man hört det? Oj oj oj, nu är allt bara så intressant gällande politik inom samhällskunskapen att jag faktiskt får lust till det. Detta borde jag få en stor eloge för. Jag pluggar förfan aldrig! Min lärare ska vara stolt över att hon gör mig intresserad. So c'mon, gimme creds.

Jag var även en sväng på Gina tidigare med Säret. Som känt my favourite store. Hittade tee'n (ovan) som blir min när cashen rullar in. Yummie. Kom till mami. Tycker om dess enkelhet. Och den röda färgen passar mig bra. Hittade även ett fint läppstift på Make up store. Fan vad grym jag är, höhö!

Filmies nu. Tänkte kolla på Wildchild. Hörde faktiskt talas om den idag. Så jag får väl se om den är bra. Ska gosa ner mig i sängen nu med lite jordgubbs yoghurt. Så goodnighties babies, sov gott! ♥


ERA ÅSIKTER
Postat av: Mathilda

du ser stilig ut :)

2009-01-27 @ 01:21:13
URL: http://ma-we.blogspot.com

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0