Kalla fötter.

Vaknade för ungefär 40 minuter sen och tyckte att allt var så fruktansvärt mörkt. Antog inte att det var så sent. Men med Linus vid min sida kan jag ibland sova i hundra år. Nu är det dock så jävla kallt att mina tår förmodligen är blåa och snart förvandlas till istappar. Fuckin' crap. Så Linus gör upp en brasa i kaminen. Förhoppningsvis blir det sjukt mycket varmare. Burrrr, kaallt.

Sen så har jag blivit utmanad av Täsi. "Lista tre saker med din kropp som du är särskilt nöjd med. Skicka vidare den till tre personer du tycker borde vara extra nöjda med sig själva". Jag utmanar alltså följande - Paulina, Sole och Gaybloggaren Amir. Anta utmaningen fuckers. Mow.

Jag börjar med att nämna mina ögon. Jag älskar mina långa ögonfransar och vissa mascaror får dem att se ut som lösögonfransar. Och min ögonfärg lyser så fint i solen. Min mage, för att den håller sig i form trots att jag inte tränar och äter som en gris. Och slutligen min rumpa. Den ser så jävla snygg ut i allt - jeans, leggings, kjol, ja allt! Så nu vet alla det.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Soledad

Nu har jag antagit utmaningen. Gå in och läs ^^,

2009-02-02 @ 20:30:11
URL: http://soledads.blogg.se/
Postat av: Sole

Men, vad du är söt. Du får mig nästan att gråta. Haha

2009-02-03 @ 13:22:10
URL: http://soledads.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0