Drag me out.


Jag lovade ju en bild på mitt hår. Ingen förändring, huh?

Jag var lite slö idag. Åkte in till motala. Kom hem till Linus och låg och chillade ett tag under täcket tills vi orkade oss upp för att spela Buzz. Vi vann varsin omgång sen kom hans bror och tog över ledningen. Schyrre! Och sen som vanligt i sista minuten kommer Linus på att han behöver åka till Biltema för en liten tvskit. Till uttaget eller vad det var. Jag är inte teknisk. Nåt med hona/hane?

Så nu sitter jag här och käkade mat för en liten stund sen. Och det smakade kan jag lova. Förövrigt trycker jag i mig en apelsin just nu och bråkar med blogg.se, då det är fjärde gången jag måste skriva om inlägget. He he. Blir så glad när sånt här händer. Nu tänkte jag gå igenom lite låtar som förhoppningsvis ska fullända min playlist. Det är så svårt med musik, ibland. Och om 30 minuter ska jag se Andra avenyn på ettan! Very good program. I tell u. Men nu.. en cigg with my mummie.

ERA ÅSIKTER
Postat av: jenny

hejhej !



komentera gärna min blogg (:

www.jend.blogg.se

2009-01-21 @ 14:30:21
URL: http://jend.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0