Browniehead.

Well, färgade håret ikväll. Det blev inte Ashlee Simpson's brunkoppar-aktiga färg. Utan det blev en ljusare brun. Vet inte riktigt om jag tycker att det blev så mycket ljusare. Faktiskt aningen besviken på resultatet. Men jag kan leva med det ett tag. Och eftersom jag inte orkade lägga upp en bild nu ikväll får jag göra det imorgon. Det lär ändå inte synas någon skillnad alls på bilderna, so. Just wait.

Blev även lite impuls köp idag - nya underkläder och en lila spetströja. Very satisfied, jao. Och som sagt; slöjäveln lägger upp bilder imorgon. Sorry guys, you know you love me anywayz, va! He he.

Förövrigt tänkte jag sova nu. Jag är sjukt trött, och jag förstår inte vart all denna sömnighet kommer ifrån. Jag uppdaterar imorgon efter jag varit hos Linus. Jag lovar! Good nighties, babies.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0