Aouchie in my muscles.

Jag har så jävla ont i mina muskler att jag skulle kunna typ dö. Jag gjorde inget speciellt igår though. Var hemma hos sis med Linus och käkade middag. Åkte buss hit & dit och sedan var vi hemma. Vi la oss sedan i sägen och kollade film tills klockan var typ 4 eller något. Sedan somnade vi. Vi kan väl säga att vi strejkade mot nyårsfirandet. Rätt så skönt faktiskt. Med Linus blir allting 1000x lättare. Mys!

Nu har jag dock suttit och sammanfattat mitt gångna år. 2008 i ord och bilder. Det blev en rätt så lång lista, men det var kul att pyssla ihop allt. Så jag hoppas att ni fick en bra bild av mitt år. Gjorde mitt bästa. Nu tänkte jag placera mig i sängen.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0