Want to be a princess.

Hello ladies and gentlemen. När jag var liten ville jag vara prinsessa. Jag ville vara askungen. Tappa min sko och bli sökt i hela landet och funnen av min prins. Sagor, va. Detta gör folk insane. Really.

Jag var i alla fall och såg på Disney on ice - Princess classics igår kväll. Det var så himla fint. En upplevelse måste jag säga. Jag tog bilder tills minneskort och batteri gav upp. Så jag tänkte ladda batteriet och lägga upp lite bilder. Det var super! Någon annan som sett det eller ska? Worth it.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Soledad

Vad roligt att du hade kul. Jag önskar att vi kunde ha gjort det tillsammans. Nästa år?

2009-02-08 @ 17:00:43
URL: http://soledads.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0