Today I'm wearing.


Yes, what am I wearing.. allt från Gina Tricot. Vem är Gina's stammis då? Haha. För övrigt måste jag tillägga att flätan i pannan är inte ett hårband. Det är mitt eget. Köpta ser så himla breda och weird ut. Så nu vet ni det. It's all about being creative. Något som jag känner händer alltför sällan.

Jag vaknade nån gång vid 13 och kände mig sjukt glad. Vart den glädjen kom ifrån har jag ingen aning. Men jag träffade Carro på Campus vid halvfyra för en solning. Vilket satt redigt nice. Och nu tänkte jag sätta mig och skriva CV. Jag står inte ut med att vara cashlös. Studebidraget räcker ju till massor menar jag. Nu går jag in för det här. Jobb ska jag fan i mig ha! Have a nice day, babies.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0