Tidig fredag.

In bed I lay - with nothing but your t-shirt on.

Hade tänkt att typ lägga mig i sängen och kolla på Bedtime Stories. Har fortfarande inte sett den. Lär ju förövrigt somna. Trots en kopp kaffe så vill mina ögonlock bara falla. Har spelat lite Mario Forever. Det gick rätt bra tills jag råkade trycka Esc och förlora hela spelet. Det sparades alltså inte. Skit. Crap. SurPaz. Well.. man kan inte alltid ha tur, eller hur. Especially not me. Mow, som täsi says.

Innan jag ser film tänkte jag ta mig en cigg, förbereda två snickers och ett glas vatten. Känner mig så nyttig när jag säger att jag dricker vatten. Nyttigt! Måste se till att jag inte torkar ut. Hydrate :)

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0