Nya möbler.


New stuf from IKEA, jag är helt såld på mitt röda databord. Gulligt. Mitt rum ser typ äntligen ut som jag vill. Nu fattas bara tavlor och lite prylar, fast det tar jag till sist. Tack mamma & pappa! Hih. :D

Ska tillägga att jag är SÄMST på att montera upp möbler. Jag har inget tålamod alls. Har fått utbrott mer eller mindre flera gånger under gårdagen och idag. What to do. Imorse smällde jag även till min läpp med en stolpe till mitt gamla databord. Så jag hade en redigt fin fläskläpp. Mindre nu, men det ser lite lustigt ut. Yey. Jag är så jävla duktig. Men jag lyckades. Huvudsaken, right? Hehe.

ERA ÅSIKTER
Postat av: tekirch.blogg.se

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! :)

2009-02-19 @ 22:06:16
URL: http://tekirch.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0