Milky milky ride.

Åh, denna dag, underbara dag. Jag har sovit som fan inatt. Alltså verkligen! Så damn slutkörd i kropp och själ. Vaknade av att Erika ringde för ungefär 20 minuter sedan. Hon ville veta när hon skulle komma hit. Nyvaken som jag är säger jag "Nu om du vill". Well, det funkar för mig. Mow    :]

Jag ska ta mig upp till förrådet och hämta lite grejer från gamla flyttlådor. Jag ska berätta en grej för er, kära läsare. Jag har bott i denna lägenhet i mer än 1½ år. Och ändå så först i veckan har jag köpt möbler och inrett som jag vill ha det. Varför? Jo, för att jag är lat. Oh, so lazy. Ja. Och för att jag inte spenderat tillräckligt mycket tid hemma för att känna efter att det behövdes. Och mina flyttlådor har stått exakt likadant orörda i 1½ år. Alltså.. sen jag flyttade från Lycksele. Daaamn. Men nej, nu är jag hemma! Nu ska det mesta upp igen. Färgglatt & bärluktande rum. Oh va mysigt! Hih.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Jenny

Jag skulle också bra gärna vilja veta hur fan dom friterade coca-colan samt vad det är för nå äckel som köper den :)

2009-02-20 @ 13:34:23
URL: http://mallgroda.blogg.se/
Postat av: a l v v s . b l o g g . s e

Hejsan!

Brukar du läsa min blogg eller har du lagt till mig på bloggkoll?

Om du gör det så hör av dej isåfall så lägger jag till dej också ( :

Har du haft en bra dag?

2009-02-20 @ 16:20:41
URL: http://alvvs.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0