I'm gonna rule the world someday.

Det finns nog inget värre än att vakna till att mamma kommer och öppnar mina jävla persienner och börjar "kom nu, upp och hoppa! Nu ska vi äta" och pappa som skriker innifrån vardagsrummet efter tio minuter "MEN UPP MED DIG DÅ!". Kan man vara mer otålig? Jag stiger väl upp när jag känner fört, jävla bajskorvar. Hur svårt kan det vaaaaa? Hatar att bli väckt. Blä blä blä.

Nu är jag i alla fall uppe sen 40 minuter tillbaka. Jag ska hoppa ini duschen efter att jag druckit upp mitt kaffe, och sedan dra mig vidare till Täsi. Hon försöker få sin mami att köpa Guitar Hero så vi kan lira sönder at her place. Och jag suger även väldigt rejält på det. Men övning ger färdighet.

Destined for greatness.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0