I like it rough.

But the truth hurts and lies worse.

Nu ska jag se film med Erika. Först ska vi se The strangers och sedan Bedtime stories. Myspys kväll om ni frågar mig. Vi ska även vänta på att mamma bakar en kaka åt oss. Hii. En blåbärskaka. Så det så. Mow, oh. So cosy, hih. Och till det ska vi dricka vatten! Vatten.. så jävla nyttiga. We're allmighty.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Anonym

oh, om du vill se maggio live så va envis som jag. när jag såg att hon skulle ha konsert så bestämde jag mig ; NO MATTER WHAT , JAG SKA SE HENNE !!!

och ja, jag övertalade min kusin som bara hört ett par låtar (vääldigt få, gillar inte ens alla) att följa me, o pappa betala ooosv :) haha jag är envis jag, va det du med!

2009-02-21 @ 13:56:34
URL: http://modemix.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0