Go kill yourself.

Mjaaau. Jag mår så bajs. Min mage vrider sig, mitt hår är så blött. Var ute i typ 10 minuter och kom in och såg ut som en jävla snögubbe. Snöflingorna som faller är säkert 3cm stora. Jag som trodde att snön bara skulle försvinna. Fast då så förvarande ju i och för sig Erika mig om att det skulle snöa idag. Är så less på vintern att jag kan dööö. Jag ska inte prata så. Folk kan tro att jag är emo.

Sen var festen rätt nice igår. Men som sagt, så mår jag bajs. Jag tänker INTE gå ut mer idag. Ska duscha och lägga mig och sova. Sova, sova, sova. Mjau. min säng är skön. Med nya påslakan. Den är fin också. Mitt rum är fint. Jag ska sluta svamla nu. Det ser bara konstigt ut. Ska dricka kaffe nu!

ERA ÅSIKTER
Postat av: Anonym

aha okej < :

vadå vem vann då? melodifestivalen? x)

molly sandén + emd gick vidare.

2009-02-22 @ 16:13:24
URL: http://modemix.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha ok hatade mollys låt, men hon har fin röst, emd va bra tkr ja

2009-02-22 @ 17:28:58
URL: http://modemix.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0