Geografi + Paz = forever true?

Satt precis och tänkte på min allmänbildning. Och jag kom fram till att antingen var jag bara allmänt dum den dagen, eller så har jag förlagt min hjärna. Totalt åt sidan. Well, jag och en kille satt och pratade om en annan kille. Vad ska man säga.. ibland blir jag så förundrad av mig själv.

Jag: Vart är han ifrån?
A: Från Kosovo.
Jag: Va? Är han ryss?
A: Kosovo ligger inte i Ryssland, Paz. Det ligger vid Serbien.

Och jag stretade emot och fortsatte med att Kosovo är Rysslands huvudstad och jag var så jävla övertygad. Tills vi googlade. Och fyfan vad fel jag fick. Alltså, jag satt och svalde det. Jag blev arg för jag var så säker på att jag hade rätt. Jag måste bli bättre på geografi innan jag öppnar käften.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0