En liten reminder.

Om några månader fyller jag 18. Om åtta månader för att vara exakt. Och det är så sjukt egentligen. Man är så liten, ung och oerfaren egentligen. Men ändå har man fått känna på största sveket och en hel jävla smärta. Från någon som har betytt och betyder så oerhört mycket. Någon som man delat allt med. Och som man trott ska finnas kvar och uppskatta en. Och jag har nog aldrig känt mig så klyven. Vad händer nu, efteråt?

Så som en liten reminder av just detta tillfälle ska jag tatuera mig. Med fyra ord som ger ett stort budskap. För att påminna mig själv varje dag om att jag är bra, stark och att jag förtjänar det bästa. One of the greatest ska stå på min underarm. Så nu vet ni det. Och om inte någon annan kan uppskatta er, uppskatta er själva.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0