Couldn't care less.

Uuuh. So tired och sliten. Kom hem från träningen för cirkus en kvart sen. Slött men ändå jobbigt. Måste säga att det känns nu så här i efterhand. Jag är så nära otränad man kan komma att man skulle kunna tro att jag och "otränad" var syskon. Jag ska ha en fit body och fetingsnygga armar.

Förövrigt hade jag min första filosofi lektion idag. Tack vare bussäckelcpt så kom jag sent till den. Det var ju mycket trevligt. Inte. Men läraren är rätt flum, så det var inga större problem. Trött som fan är jag också efter en rätt så sömnlös natt. Jag kan inte sova när det är för tyst. Den ni! Weirdo.

Och nu försöker jag få någon att prata med mig på msn. Och den enda som ställer upp är min sanna vän Tereze. Jakkish kan gå och bajsa i en mindre hög nånstans. Jag är glad! Enodorfiner i mängder. Det gör sig bra att träna! Jag känner mig mäktig. Och apelsinjuice behöver jag. Gotti.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Soledad

Ha ha!

2009-02-25 @ 07:39:51
URL: http://soledads.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0