TEQUILA IN HIS HEARTBEAT

Håller på fixa mitt blonda hår som jag har på huvudet för tillfället. Vet inte riktigt vad jag ska ta på mig. Funderar på om jag kommer frysa ihjäl om jag drar på mig skinnjackan. Then again så ska jag ju bara vara inne på Ikano hela dagen, förmodligen.

Har precis ätit mannagrynsgröt. Älskat det sen jag bara var ett litet barn. Åh, vad gammal jag lät nu. Känns som jag var barn igår. Tiden går fort när man har roligt.

Jag känner att det måste komma upp lite bilder här i bloggen snart. Annars kommer jag i alla fall att dö av tristess. Det ser så tråkigt ut när det kommer inlägg efter inlägg efter inlägg. Vart är bilderna då? Stackars er. Jag ska minnsan ge er något att titta på!

Men först: måste jag köpa det. Och TÖNTVARNING! -> kolla på Erik. :)

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0