OUR BODIES MAKING CHEMISTRY

TöntPaz såg Twilight för tolfte gången igårkväll. Tolfte gången blir inte sista gången.
Lovar! Och alla som tycker att New Moon sög.. hur vågar ni?! Jag blir mörkrädd.
Den är ju awesome! Med det sagt - Twilightnörden har talat.

Nu sitter jag och lyssnar på ingen mindre än Erik Grönwall. Hör och häpna!

Jag tänkte i alla fall hänga upp alla kläder som för tillfället ligger på golvet på en galge nu. Och sedan tänkte jag göra om min design lite hastigt. Jag är så less på denna! Så när ni kikar in nästa gång är det säkert nyrenoverat! Får vi hoppas. Jag måste bara ta tag i min obefintliga krage and do this motherfucker.


UPDATE
FÖRRESTEN ALLA SJÄLAR DÄRUTE! Jag vet vad jag ska ha på nyår! He he he.
No more tears!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0