JAG ÄTER UPP DETTA; LEVER PÅ DET!

Som rubriken lyder, så ja, jag har levt på det här hela dagen. Töntvarning som sagt. Men man lever bara en gång, då kan man passa på att ha STOR kontakt med sin barnsliga sida innan man i alla fall fyllt nitton. Då känns det som att det vore too much. Läs och lär.

Idag har jag hunnit med följande:
- Gått på Ikano med Erika och blivit madly in love i ett par skor, inget ovanligt.
- Sett/hört Erik(!!) och Calle live
- Fått min skiva signerad av Erik(!!!!!!!!), så töntigt glad att jag tror jag exploderar.
NEJ, det är inte tillräckligt. Jag måste skaffa mig ett liv, jeeez.
- Blivit uppringd av Malin som fick ångest över att hon inte såg Calle.
- Tagit en mini-roadtrip för Malins skull till Norrköping för att se Erik & Calle spela.. igen.
- Slingat storasysters hår
- Haft girlnight (bokstavligen night) med Erika.

Jag måste få tillägga att jag och Erik shared a moment. Så hans flickvän kan ju känna sig brädad från och med idag, he he. Annars kan jag ju alltid flirta med Calle. Han shared a moment med min stjärt. Också gulligt!





Okaaay supersmile. Ännu ett bevis på att jag borde vara 13år. Hatar även
att Calles huvud kom i vägen. Facebooks-ogilla-knapp! Jag bjuder på denna.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0