IF I CAN'T DO IT NO ONE CAN

För tillfället kollar vi på Peter Pan och Erika är sjukt seg på att svara på mina frågor. Känns som det var ett år sen jag frågade "vad gör du?" och så svarar hon nu. Weird girl. Vi har haft en trevlig kväll och kört fram och tillbaka från stan till Lambotown och hem till mig. I bilen har vi försökt pressa våra röster till max till Run to the hills. Lät rätt coolt faktiskt, aim for success.

Erika fick för sig att duscha mitt i natten och jag har precis gjort en mudmask. Tanken var att jag skulle bli len som en babystjärt. Vet inte om jag lyckades. Måste nog smörja med rätt mycket babyolja om det ska lyckas.



Erika är rätt snygg i morgonrock btw. Och såhär snygg vill jag alltid vara!


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0