GODJUL I EFTERSKOTT.

Efterskott - för det är ju faktiskt inte jul längre. TACK som fan för det. Jag hatar jul.
Egentligen inte. Men jag vill hata jul för det är så otroligt överskattat av någon anledning.

Mysigt dock att hänga med familjen. På tal om familj så sa jag till min äldsta storasyster att jag älskar henne igår, mitt i min lilla dimma. Jag sa det TVÅ gånger. Det händer verkligen inte ofta. Men om jag älskar henne - det gör jag!

Och även fast jul inte ligger först på min Gillar-lista så var jag ute igår, på självaste juldagen och partajade med ett par redigt härliga brudar. Och trots min huvudvärk lyckades jag få i mig en hel del alkohol. Så pass mycket att jag pratade om en kille med liten snopp.
Det var kul. Jag skrattar nu. I mitt huvud i alla fall. Det är tanken som räknas, har jag hört.

Någon gång vid fyra traskade jag innanför dörren med mina föräldrar i hälarna, som fick äran att hämta mig i stan efter mitt lilla roliga. Tack så hemskt mycket för att ni alltid gör som jag vill. Oftast i alla fall.

Imorse vaknade jag klockan kvart över 10. Ville ligga kvar. Men min mun var alldeles för torr. Hemskt. Masade mig upp ur sängen i alla fall för att fylla en tillbringare med iskallt vatten. Och jag hade till och med orken att plocka ut ett glas ur skåpet. Det slutade med att jag drack hela två glas med vatten. Duktig tjej! Det har aldrig hänt sen jag flyttade från Norrland. Vi kanske äntligen börjar bli vänner - jag och detta östgötska vatten. Funderar på att pressa vänskapen ytterligare en gång idag.

Annars tänker jag sova i en timme för att sedan se 90210, som jag äntligen börjat fastna för. Det har tagit 11 avsnitt och 3 timmars gnäll "VARFÖR KAN JAG INTE TYCKA OM 90210?". Men nu så. Tack.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0