BE QUIET OR SHE'LL HEAR YOU

Tänkte krypa ner i min säng alldeles strax för en tupplur. Tänkte (igen) inte vakna förrän imorgonbitti klockan exakt tio och trettio. Jag & Erika ska till Ikano för att kolla in mellandagsrean där. Jag tänkte (ännu en gång) hitta några spännande strumpyxor att inhandla, mellandagsrea eller inte. Sen kommer jag måsta kämpa för att hålla dom hela och fina när nyår och fest vankas.
Ett riktigt slitsamt uppdrag i sig. Alltid samma sak.

Först: Cold Case på Kanal5.


UPDATE
Haha, såg att jag skrivit strumpyxor. Strump-yxor. Strumpor och yxor.
Kul, ha ha ha. Det är säkert bara jag som skrattar. Men ni vet ju att jag menade strumpbyxor.
Strypbyxor, strupyxor, supbyxor. Jag har så kul! Jag älskar ord!

GNATT KATT.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0