12.48

Jag har precis gjort flygblad till vårat UF-företag. Imorgon är vårat första riktigta försäljningstillfälle. Marknaden äger rum på Linden i Norrköping. Så jag håller tummarna för att det ska hända något. Kolla våra armband här.

Idag är jag mer eller mindre sjuk. Har ett sinnessjukt illamående och magen är bara åt helvete. Som vanligt varje fredag. Typ. Jag funderar på att sätta igång med en ny design. Det kanske ger mig mera sug att blogga igen. Det vore ju kul med en ny design om jag ska göra en så kallad come-back. Visserligen har jag aldrig dragit. Men jag ska ju vara lika cool som alla andra bloggare och göra mig märkvärdig. Usch.

Ikväll blir det middag hos familjen Jonsson inklusive fredagsmys med mina kära systrar, svågrar, syskonbarn och föräldrar framför Idol. Det blir intressant. He he. Oftast blir ingenting någonsin som planerat och alltid är det något.

Imorgon blir det förmodligen 55:an med mina kära sisters. Första gången vi vore ute tillsammans i det fallet. Fyllde ju nyligen 18 och mina systrar har dragit iväg med hästlängder för länge sedan. It sucks att vara yngst. Men vad gör man. För övrigt åker Sole till Sydamerika på måndag och lämnar mig i 5 månader, ungefär.

Nu ska jag ta mig något att äta för jaghåller på att hungra ihjäl. Min mage skriker efter foooood.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Alexandra

Sv: hahaha eller hur! Man vet ju hur allt går till liksom. Men i mitt försvar trodde jag faktiskt att det hade hänt på riktigt. Fuckar ens huvve ännu mer!



2009-12-11 @ 14:52:01
URL: http://alexandritah.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Glömde tacka för komplimangen också ^^ och måste säga detsamma!

2009-12-11 @ 14:54:54
URL: http://alexandritah.blogg.se/
Postat av: M

Söt blogg :) besök gärna våran

2009-12-21 @ 10:11:42
URL: http://threeonly.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0