64 dagar och en tagg.



Och ja, jag är så blek som jag ser ut på bilden.

64 dagar enbart för att då har jag hunnit fylla lucky eighteen på 63de dagen och på 64de skaffar jag min första gadd! Taggen för att jag är GLAD TJEJ. Dock var jag inte så glad för en kvart sen. Men Tessan fick mig på humör. På torsdag drar vi till Stockholm. Älvsjö för att vara exakt. Formex-mässa på G. Allt det här med UF känns helt okej. Av någon konstig anledning känner jag inte att det är så tidskrävande. Dock kanske det är just i början. Jag lär få svälja mina ord där om tidskravet. Well.. jag kan ju inte precis påstå att vi fått så mycket gjort denna passerande vecka. Igår beställde vi studentmössorna och tillbehör, vilket tog en hel förmiddag då vi slogs om datorerna. Idag har vi kopireat våra asses och ansikten och tuttar och allt möjligt. Det känns så seriöst att gå trean ändå på något sätt. Även fast inte mycket har förändrats.

Just nu sitter jag och lyssnar på Colbie Caillat och har en enorm lust att tjuta igen. Höstdepp redan? Nae va.. Kollade på Linas kvällsbok tidigare. Den fick mig att bli lie nostalgisk. Sånt kan vara uppskattat ibland. Beroende på vilken typ av nostalgitrip det blir.

Nu: cigg med mumie, längta efter löning som efter denna natts sömn är dagen närmare.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Anonym

2009-08-27 @ 10:30:52
URL: http://anwb.blogg.seja
Postat av: Anonym

vad tidigt ni beställer mössor och sådant

2009-08-27 @ 10:31:09
URL: http://anwb.blogg.se/
Postat av: alaarcon

det är väl bättre att göra det tidigt än att göra det för sent.

2009-08-30 @ 21:39:49
URL: http://alaarcon.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0