2 veckor och 1 dag.

Så länge sen var det jag bloggade. It's been a while med andra ord. Jag har varit sjukt slö sen jag började jobba och att sitta vid datorn och göra överflödiga saker har inte funnits i min värld. Däremot att ligga i soffan och vara överflödig har funnits. Så där har jag befunnit mig, eller vid min tv i min säng. I lördags blev det dock Liseberg med Carro och mina systrar med män, sambon och pojkvänner. Nej, det är inte så illa som det låter. Bilder från Liseberg kommer dyka upp. Då jag orkar. Jag börjar med babysteps. Det tar på krafterna att börja blogga igen efter så lång tid. Annars finns bilder på facebook för den som vill kolla där.

Jag tänkte att jag skulle shut things down här och sätta mig bekvämt framför några avsnitt av Laguna Beach för att sedan övergå till The Hills. Jag ska aldrig sluta vara en serie-nörd.

Förövrigt börjar skolan snart, sista året. Jag är fettpepp på det och även fettpepp på min lön som strax efter det trillar in på mitt konto! Det känns väldigt underbart måste jag säga. Nästan lika underbart som att jag har fått en virusinfektion i min kropp förmodligen. Mjau!

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0