This sucks.

Jag är deprimerad. Även fast solen kommit fram. Det ligger snö överallt. Jag vill hem. Där är det sommar och jag längtar som aldrig förr. Vill bara krama min mamma!! Jag har även förflyttat mig från Carro till min moster. Hon åkte iväg i fredags till sin mamma och skulle komma hem igår. Vilket hon inte gjorde. Och svarade i sin telefon gjorde hon inte heller. Kinda worried. Men jag städade lite, packade min grejer och drog hem till min moster. Är man mörkrädd så är man.

Nu har jag nyss duschat och fixat mig, för ingenting egentligen. Men skönt ändå. Och eftersom tiden fanns och sysselsättningen var dålig så gjorde jag om mitt hår. Lite Nicole Richie stil. Rakt ungefär 1,5 dm över huvudet och längderna ligger i mjuka lockar. Fejnt. Jag ska bli hippie, wuhu!

Nu tänkte jag att jag skulle sminka mig, och sedan strutta bort till min vän Paou som åker tillbaka till Sundsvall runt fem. Som jag önskar att jag kunde åka med henne iväg härifrån. Aldrig nöjd.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0