Oli, Eli, Edi.

Ja, det är mina små barn. Mina tre systersöner. De tre musketörerna. Oliver, Elliot och lille Edward. Nu vill jag bara hem så jag kan få pussa på den nye lille killen. Gosa med honom och bara få älska honom lite. Sedan blir det två års kalas på fredag då Eli fyller på torsdag. Så jag funderar på om jag ska köpa honom något litet så han kan love me forever, he he. Och spela lite Nintendo DS med Oliver så han can feeel the löööve. Fan vad jag älskar att vara moster.

Nu snart tänkte jag klä på mig. Eller, påklädd är jag väl redan. Men lite mer propert. Sitter med en sov tisha och leggings. Önskar att jag hade the guts att gå ut såhär. Men nej, inte ens i Lycksele. Det är bara inte jag. Trots att folk har tendens att inte kunna klä sig som normalt folk här. Mjukisbrallan och en urtvättad fox-tee. Det verkar vara det enda rätta här. Usch! Jag ryser. Chills down my spine. Värsta jag varit med om.

Satt förövrigt fram till ungefär klockan halv1 inatt hos Anna och drack öl och rökte och lyssnade på regnet utanför. Det var riktigt mysigt. Hon ringde mig vid åtta och bjöd mig över på fika. Kaffe och bulle. Det roliga var att hennes el gick när hon pluggat in kaffebryggaren. När hon sedan ringde sin mamma efter en propp löste hon det alldeles själv genom att pilla lite i elskåpet. Så där satt vi i hennes soffa, pratade skit och garvade rätt hårt åt vilka idioter till folk det finns.

Nu har jag saknat Johanna hela helgen, så jag tänkte gå ut och pussa lite på henne. My bestest friend in the whole wide world. Vad gör jag utan henne?

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0