Creds till er babies.

Trots att jag varit seg och slö och alla synonymer som finns till ja, just seg.. - negativt - så har mina läsare ändå orkat kolla in här och varit aktiva stammisar. Fan vad gulligt! Jag tycker om er :)

Jag har inte gjort mycket sen mitt senaste inlägg. Jag träffade aldrig Paulina. Hon hann inte. Lite ledsen blev jag, men förhoppningsvis ses vi första helgen i juni. Då blir det en Sundsvallsresa för min del över en helg. Jag har i alla fall följt Gonne i bilen till OK så han kunde köpa cigg åt mig. Thank you, cousin. Jag har 6 månader kvar tills jag lagligt kan göra det själv! Helt oberoende av mina äldre vänner. Det känns jävligt nice. Ett halvår. Det smakar bra. Det går fort också. Hoppas jag.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0