Cphand.


Det kliar typ i min hand. Eller kryper i den. Jag har nog blodförstoppning eller nåt. Skit också. Jag kanske har gått och fått mig svininfluensa i handen. Hö hö. Åtminstone har jag aids i ringfinger-nageln som vägrar växa och dessutom började blöda idag. Ont, aj aj. Nu är den ful. Gah, funderar på en nagelförlängning. Jävla hippie. Nej, dom ska växa självständigt, he he.

Bloggen är omgjord på nytt iaf. Vart less på förra designen och Tessan fick äran att göra den ny & fräsch. För övrigt har det inte hänt mycket idag. Skuula, home & tränat på min skånska och nu vill jag ha mat i min mage! Men först vill jag ha en cigg i min mun. Ih! Bang bang.

ERA ÅSIKTER
Postat av: THE TRUTH ABOUT TEREZE

"Jag vill ha cigg i min mun". That's the shit, jao.

2009-04-28 @ 19:35:49
URL: http://tekirch.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0