You got me obsessed.

Jag har blivit utmanad av http://mathildawesterlund.blogg.se

Reglerna är följande:
*
Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
*Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
*Utmana 7st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
*Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är extremt bekväm och hatar att städa. Så mitt rum kan se ut som äckel i dagar tills det att jag får största rycket och ska städa. Jag har heller aldrig orkat lära mig att laga mat. Så det är inte min starka sida. Matlagning är en konst.

2. Jag är grymt beroende av att pussas och skulle kunna pussas timmar i sträck. Min pojkvän får stå ut med det.

3.
Mitt humör är inte det lättaste att handskas med då jag väl "tick off". Helst vill nog ingen vara i min närhet.

4. Jag har en enorm skräck för fönsterrutor och mörker sen det att jag var liten. Så att skämta om "en man vid fönstret" gör mig sjukt panikslagen.

5.
Jag har alltid upplevts som största bitchen vid första anblicken, jag är verkligen ingen bitch. Möjligtvis ibland. Vad detta dock beror på är blickar jag ger omedvetet. Men ibland så är dessa blickar faktiskt avsedda att vara bitchblickar. Men dum i huvet som vissa är förstår dom inte det. OJ, he he, nu var jag visst lite elak.

6. Jag är envis som fan och är van vid att få som jag vill. Så när det inte går enligt min tanke blir jag sjukt irriterad.

7. Kiss & bajs-åldern lämnade nog dom flesta vid typ 8 årsåldern. Jag är kvar i den och lär vara det FOREVER! Jag älskar bajsskämt och skrattar fortfarande som en 5åring åt dom. Och jag vill ha Kiss & Bajs gubbarna på min hylla! Den ni.

Jag utmanar:

ERA ÅSIKTER
Postat av: Tereze Kirch

HAHAHAHAHAHAAHAHAH, du är en bitch. Den här skiten orkar jag inte, btw.

2008-10-31 @ 12:20:12
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Mathilda

det var altid en man i fönstret på vinden på JS...

2008-11-01 @ 00:46:32
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0