Jag orkar inte blogga.

Jag har inte haft lust till det alls. Så nu vet ni det. Därav inga bilder på nånting, what so ever. Är så jävla trött så skulle kunna dö på fläcken. Var i alla fall på Gina och utnyttjade mitt presentkort idag med Täsi. Det blev en kofta och en tisha och jag har fortfarande pengar kvar. Så lacktights nästa, kanske? :) Jag lovar att jag ska sluta vara så jävla slow. Men jag gillar slow. I'm too cool to know you. Hä-hä.

Nu hade jag tänkt att tjocka ner mig i sängen och kolla på Mamma Mia med chips & cola. Tack för fett och socker. Nu får jag väl gå upp de kilona som jag gått ner.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Mathilda

ahhw :P men duudu du är ju fortfarande utmanad, remember?

2008-10-30 @ 17:32:11
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0