Gossip.

Har precis sett det senaste avsnittet av Gossip Girl. Men min irritation blir enorm av att måsta vänta två veckor för att se the 7th episode. Som jag även måste göra för OTH. Jävla serier - it's turning me into a fucking addict. C r a c k h o e.

Hade tänkt att se Because I said so nu, sådär innan jag slaggar för natten. Även då min vän är en tjurskalle och surar för okänd anledning. Han har ingen lust att snacka. Vilket minskar min lust att snacka. Ilandsproblem. Try Africa for a change.

Och imorgon är det tidig uppstigning. Jag ska inhandla Linus födelsedagspresent och sedan umgås med parveln. Och detta med present har varit så jävla svåååårt. Hur vet man vad man ska köpa till sin pojkvän? Jag satt och brainstormade med hans lillebror en stund och han gav mig lite hjälp. Så han får ett stort tack i min blogg för att jag vill ha han som lillebror! Tror dock inte att Linus är så angelägen att ge bort honom. Synd för mig. Men jag har mina bebisar.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0