Do and don'ts.

Jag har tagit mig från metrobloggen för att börja blogga här. Tyckte att Tessans blogg blev så mycket finare än vad man kan fixa på metrobloggen. Därav mitt medlemsskap här. Förhoppningsvis blir detta även bättre. Får vi hoppas. La la la.

För övrigt har jag varit på vårdcentralen nyss för att prata om några blodprover och vad dom visade. Jag har helt enkelt fått en lista på do and don'ts. Do eat breakfast. Do drink water. Do eat better. Don't smoke so much.. och så bla bla bla. Inget som jag inte redan visste. Men där sitter dom och pumpar på info i ett i alla fall. Well, let me die så blir det nog bättre. Joo, ibland tycker jag synd om mig.

Hade tänkt att gå och stoppa i mig några croissanter med nutella på nu. Fatass.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0