Desperate teenager.

Jag och serier. Vad mer finns det att säga? Efter gårdagens tv-avsnitt av Desperate Housewives blev jag tvungen att tanka hem avsnitten som hunnit komma ut. Så jag har suttit och sett fyra avsnitt av DHW från säsong 5. But I'm not telling you. Spännande är det i alla fall. Inte riktigt så som jag kunnat tänka mig att det skulle bli, men bra still. Maybe even better. Desperate for m o r e!

But seriously though - damn it, Eva Longoria.. vad har  hänt med din rollfigur?! Jag blir fan avskräckt från att skaffa barn om det är sådär dom vill få fram en tvåbarns mamma som en gång varit rik och vacker. Well.. never having kids, ey?

ERA ÅSIKTER
Postat av: Tereze Kirch

Bilden blev najs, och håller med dig om gaby fan... NO KIDS!

2008-10-22 @ 23:12:08
URL: http://tekirch.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Har du skrivit brev? :)



Hur fan laddar man hem saker och ting?

2008-10-23 @ 00:30:27
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0