Plugg and such.

Ett glas mjölk hjälper mot mensvärk. Nu fick ni medicinsk information av mig. Ta vara på det och kom ihåg det då ni har mensvärk, girls. Och genomsnittligt så slår en människas hjärta 70 gånger per minut, alltså 100.000 gånger på en dag. Nu vet ni det. Åh, vad jag är duktig. Jag måste även få tillägga att om jag ska opereras nån gång, då ska jag åka till USA och bli uppskuren av en snygg kirurg.

När jag har kommit hem måste jag plugga. Jag har ingen lust och har funderingar på att lägga mig och dö. Eller kanske tanka One tree hill och se det istället, lite Gossip Girl också kanske. Avsnitten har ju lagts ut nu skulle jag tro. Jag är busig.

Och igår var jag lyckligare än vad jag varit på länge. Den ni. Ni får veta senare.

ERA ÅSIKTER
Postat av: Mathilda

ingenting hjälper mot min mensvärk! :P

2008-11-04 @ 23:14:54
URL: http://mathildawesterlund.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0