Öppet hus, stängd dörr.


Det var Öppet hus på Ljunkan idag, så har spenderat min kväll i skolan. Rätt mysigt faktiskt. Frisörerna hade modevisning och två av mina klasskamrater deltog i visningen. Och detta var deras frisyrer. Helt dösnygga var dom. Kände hur jag dog inombords och kände att frisöryrket verkligen är min grej. Så det tog emot som fan att gå tillbaka till vår sal för att fortsätta tygtrycket. Well, "jag valde fel". Förhoppningsvis så blir det rätt nån gång. Annars är det väl inte mitt öde att bli frisör. I annat fall får jag väl se till att det blir mitt öde. That should work, eller?

Än så länge får jag nöja mig med att vara halv och gå emot min egna vilja. Pretty.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0