It's been a while.

Dålig uppdatering som fan. Jag skäms nu litegrann, ja. Bara lite. Rekordslagning på långsammaste uppdatering. Jag har saknat det lite faktiskt. Har dock inte gjort så mycket under veckan som varit bloggfri. Har mest tagit det lugnt och försökt få ordning på saker & ting. förhoppningsvis löser sig det mesta efter måndag. Och jag hoppas få en del svar. Känns som att det skulle underlätta en hel del. Ja tack.

Under dagen har jag hunnit med att vara hos tandläkaren tidigt på morgonen och att för en gångs skull komma i tid till skolan. Duktig Pazie. Fick dock en ny tandläkartid, mys. Not. Jag som gillar tandläkaren så mycket. Har efter det umgåsats med min älskling som är så fin. En dag utan Counter Strike och istället One tree hill. Snart har jag väl fått honom beroende också. 1 - 1 till mig, I think.

Och jag har sovmorgon imorn. Till klockan 1300. Så jag ska tanka en film och gosa under täcket nu tänkte jag. Har dock brist på filmval. Har hunnit se senaste avsnittet av One Tree Hill idag. Sedan Gossip Girl och nu alldeles precis DHW. Kanske skulle sett Bambi eller någon annan söt Disneyfilm. Perhaps rentav sova.

ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0