I'm the man.

Linus tog bussen från mig för typ 20 minuter sedan. Och mitt rum ser ut som ett bombnedslag. Som alltid när Linus har varit här. Nu undrar ni säkert varför. Kanske inte, men ska berätta ändå. Det är så här att vi har en grej för att brottas och klösa och nypa varandra. SÅ - han knuffade ner mig från min egen säng för att jag inte ville säga som Håkan i Sunes jul; "Men snääälla, det kan jag väl få".

När jag till slut sagt det fick jag ryck och drog honom i öronen. Därav bombnedslaget och alla kläder + täcke och kuddar på golvet. Och hans högra öra blev rätt så svullet och rött och då fick han ganska mycket för sig att hans ena öra stod ut mer än vad det vänstra gjorde. Well, jag fick dåligt samvete. Så sa förlåt några hundra gånger tills han önskade att jag ryckt sönder hans öra istället. Sen slöt vi fred och kramades en stund. Puss på han för att han är bäst. ♥

Nu tänkte jag se She's the man, därav rubriken. För jag är kinda the man. Eller i alla fall the woman. Och colan skriker efter att få bli uppdrucken. Kolsyra, ohlala.


ERA ÅSIKTER
Postat av: Soledad

Haha, kan jag inte få veta första bokstaven? :) Puss fisrumpa!

2008-11-30 @ 21:48:10
URL: http://soledads.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0