Hur jag träffade din mamma.


Din mamma-skämt kommer nog aldrig att kännas 'soooo last year'. Ha ha, så jävla bra. Oh snap! Anywayz, har fixat designen lite som ni kanske ser. Eh mu?

Och nu ska jag lägga mig i min sköna säng och kolla på How I met your mother. För övrigt vill jag även tillägga att jag älskar Barney. Han är min nya man. Dock är jag mer för brunetter än blondiner. Men det är han som gör serien från fin till vacker, bra till bäst, skön till underbar. Ni förstår min poäng. Oh yeah, you did!






ERA ÅSIKTER
Postat av: Angelina

Jag har sett varenda program av HIMYM! Och idag har de nyaste kommit (hoppas jag). Roligt att du kommit igång med bloggandet igen ;)

2008-11-18 @ 10:02:05
URL: http://angelinaklint.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0