Felringning.

Även fast många stör sig på folk som ringer fel så kan man få mycket roligt av det också. Fick precis en otrolig felringning av en arabisk kvinna. Eller, jag tror hon var det i alla fall. Hennes man hette något med Muhammed, när jag sökt upp numret på Eniro. Hon mumlade en massa på arabiska som jag inte förstod ett ord av alls. Så jag bara la på. Trodde först att det var en busringning om jag ska vara ärlig. Det sker rätt ofta. Sist ringde Arnold Schwartznegger och frågade hur jag mådde.

Anyway, berättade sedan för Carro att jag fått en felringning av denna arabiska kvinna, och hon tyckte absolut att vi skulle ringa upp imorgon och skratta lite. Haha. Humor till hundra, eller what? Vad roligt man kan ha när man fått någons nummer av misstag. Tycker absolut att vi ska ringa och störa lite imorgon. Hä hä.




ERA ÅSIKTER
Postat av: carro

hhahah :D we call her tomorrrooww:)

2008-11-19 @ 19:52:58

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0