Djävulskap.

Jag blir rädd när min pojkvän hittar på sina hyss och ska skoja med mig. Eller som han säger "skojseliskojsa lite". Det är rätt så hemskt. Och ibland får jag för mig att han pratar sanning mitt i det hela hemska. Som till exempel när jag ringer hem till honom alldeles precis och han mamma går upp för trappan och säger "Hör du vad han gör?" och jag hör en rakapparat och tänker 'Omfg, not again'. Så jag säger "Han rakar väl inte skallen på sig själv?" och hon skrattar och säger "nej, inte på sig själv". Tack gode djävul, tänker jag. Det finns nog nån där uppe som hör mig.

Sen försöker han fortfarande lura mig och säger att han ska satsa på 2mm. Jag står inte ut om han ska raka skallen igen. Han må se sexig ut. Men min pojkvän ska ha hår på huvudet. Vad jag ska annars dra i när vi har sex? Viktiga grejer.





ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0