Coffee and a cigarette.

Jag kommer inte falla tillbaka i hela "jag ska köpa ett paket cigg nu". Men ibland är det rätt gött med en cigg. Tänkte meddela det till dom som följt min blogg sen tidigare. Med kaffe är det gött. Det kommer nog alltid sitta i lite, tror jag. Bla bla.

Sitter hos Tessan just nu. Malin bakar lussebullar och det luktar så jävla gott i lägenheten. Börjar få lite julkänsla. Fick min mor till att gå med på att jag ska göra knäck igår. Enda sen mina knäck misslyckades MAJURE för typ ett år sen har min mor inte varit så sugen på att jag skulle försöka mig på det igen. Men nu så.. jag är så jävla sugen. Knäck är julens höjdpunkt förutom julborden of course. Så nu vet alla det. Och jag är inte sugen på julklappar. Den ni. Ge mig en  ny mobil, så är jag nöjd. Kanske en ny säng. Högst osannolikt dock. LUSSEBULLAR, ho-ho-ho.


ERA ÅSIKTER

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0