Vansinne.

Jag är så jävla trött. Har gosat med min älskling idag. Jag blev lite arg och ledsen en stund men det gick över ganska fort efter att han tröstat mig ett tag. Han är verkligen bäst, my love. Försöker alltid få mig på humör när jag är nere. Så efter att ha gråtit några tårar och känt mig som ett monster då min näsa är täppt och jag andas genom munnen då jag inte kan använda nässpray efter överdosering, så har jag ont i mitt huvud. Det blev en lång mening där. I just realized. He he he.

Imorgon blir det även tidig uppstigning för jag ska till dagvården och få min första spruta av Enbrel. Tror det stavas så. Mamma var och hämtade ut skiten på apoteket idag, så vi fick fylla kylskåpet med läkemedel. I mitt hem har vi "the good stuff" i kylskåpet. Addicts. Nevars. Jag är inte så sugen på det i alla fall. Lär få ont i mitt lår och börja gråta. Jag är en tönt, det lever jag med. Det finns dom som är värre än mig. Kan få det till tre på två röda. Jag känner till konstigt folk va.

Nu ska jag se Scrubs på 6an i en timme, sen ska jag sova. Ha ett fint jullov förresten. Jag fick mitt idag. Antar att alla andra får sitt imorgon eller något sånt. Långt inlägg. Ska aldrig skriva ett sånt här inlägg igen på bara skit. Så nu vet ni. Enbart när jag har något viktigt att förmedla blir det långt. Everybody is happy.


ERA ÅSIKTER
Postat av: =)

Lol?

2008-12-19 @ 12:04:55
Postat av: alaarcon

=): Ibland skrattar jag också ut högt.

2008-12-19 @ 18:22:40
URL: http://alaarcon.blogg.se/

DUMP YOUR SHIT HERE:

DITT NAMN?
STALKER?

E-MAIL: (publiceras ej)

HAR DU EN BLOGG?

DINA ORD:

Trackback
RSS 2.0